Aan de oud-geïnterneerden in de mannenkampen
brieven
dankbetuigingen
teksten
Dankbetuiging, ondertekend door koninging Wilhelmina, aan de oud-geïnterneerden in de mannenkampen, geschreven te Den Haag op 21 november 1945.
http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
Uitgebreide informatie