Onder de heersende omstandigheden is het niet meer mogelijk het huisvuil bij de burgerij huis aan huis op te halen. De burgerij wordt derhalve verplicht als volgt met het huisvuil te handelen: 1. het huisvuil in tuinen begraven. 2. wanneer dit niet mogeli